2010. március 6., szombat

Újra itt!

Újra idetévedtem, bár elég sok időnek kellett eltelnie. Kicsit hanyagoltam a feladatokat, de azért már én is elkészítettem, amit el kellett. Néha adódtak kisebb problémáim a feladatokkal, de azért mindegyikkel készen vagyok a harmadik modulból.
Talán a legnagyobb dolgom a zene hozzácsatolásával volt a ppt-s prezentációmhoz, mert elég sok zenét raktam be a prezentációmba, ezáltal egy kicsit nagy lett a mérete, és elég nehezen tudtam felrakni a hálóra. aztán leszedtük, mert máshol nem volt hallható, mert nem követtem pontosan az utasításokat, így egy kicsit későbbre került az elkészítésem dátuma, de most már legalább tudom, hogyan kell, így ha még egy ünnepi műsorhoz kell készítenem PowerPoint-ot, akkor már gyerekjáték lesz a zene beillesztése, és nem okoz problémát a kivetítés, hogy kis ablakban megjelenik a Cd kezelő, ami által kisebbek a képek.
Egy hétig nyomtam az ágyat is, ezért nem is nagyon foglalkoztam semmivel, csak a pihenéssel.
Valahogy így éreztem magamat egész héten :(, szenvedés volt.
Hétfőn már megyek, és újult erővel nekikezdek a feladataimnak.



2 megjegyzés:

  1. Kriszta, örülök, hogy meggyógyultál, és a humorod a régi!

    VálaszTörlés
  2. Remélem a cica már nem a hátán fekszik, hanem dorombolja füledbe a megfelelő dallamokat!

    N

    VálaszTörlés