2009. november 6., péntek

És már itt a hét vége

Hát megint eltelt egy hét, és nem jutott semmire idő. Pedig hol van még a téli szünet? Sajnos nem leszek internet közelében a hét végén, mert a szolgáltató még kéreti magát és majd csak 2 hét múlva lesz belőle valami. Talán a mobilomon tudok netezni, de hát az meg nem olyan gyors, és elég macerás , de megpróbálok minden tőlem telhetőt.
Közben gondolkodom a netgeneráción és összeállítom a tapasztalataimat, amit nár eddig megszereztem, és a tanulókkal megbeszéltem. Várom az eredményt, a kérdőívvel kapcsolatban. olvastam, hogy talán ma délután meglesz, vagy mégsem? Ez a legújabb info, hogy nem :(, mert a rendszer erre képtelen. Egy kis utánajárás kellene tőlünk, hogy a feldolgozott 540 válaszból kikeressük a mienkét. Ez is sok időt venne el úgy gondolom és én ezért szerkesztettem át az egész kérdőívet egy oldalra, hogy lapon beviszem az osztályomba, de azt mondták így nem tudják feldolgozni az adatokat.
Én így mégsem az osztályomat kérdeztem, hanem az iskolai kórusban éneklő lányokat, mert be tudtam őket vinni az informatika terembe, hogy gépen csinálják meg a válaszadást.
Na mindegy, majd kutakodunk, és meglátjuk. Jó lett volna, ha személyre szabva meg tudtuk volna nézni, mert ezért dolgoztunk azokkal a gyerekekkel, akiket ismerünk egy kicsit jobban.


Úgy gondolom, még ez is szinesítheti az eredményt, hogy azok a diákok milyen szokásokkal bírnak, akik egy kicsit máég művészlelkek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése